Hemeroteca
Subvencions per al pagament del lloguer o preu de cessió d’habitatge o habitació per a joves
03/10/2022Les sol·licituds es poden demanar fins el dia 7 d'octubre.
Crònica del Ple ordinari del dia 3 d'octubre de 2022
05/10/2022En primer lloc es va donar compte de l’acta del ple anterior, decrets d’alcaldia i relacions de factures.
Conclou amb èxit la desena Fira de la Mercè
07/10/2022Aquest passat dissabte el municipi de Calldetenes va celebrar la 10 edició de la Fira de la Mercè, la Fira del comerç i la bona teca.
Història de Catalunya en cançons
09/10/2022Cor Bonaire de Tona, Coral Cantanna de Vic i Les Veus de Calldetenes
Esports amb valors: inici de curs
10/10/2022Les trobades es fan un cop per setmana, els dilluns de 17 a 18.30 h.
La nova Llei de residus no permet la crema de restes vegeals
18/10/2022Es comunica des del Departament d’Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural que el passat mes d’abril es va publicar la Llei 7/2022 de residus i sòls contaminats per a una economia circular.
Les acrobà cies dels Falcons de Malla a Calldetenes
24/10/2022Penúltim dissabte dinàmic organitzat per l'Associació de comerciants i de serveis de Calldetenes, L'Ajuntament de Calldetenes i la Diputació de Barcelona.
Finalitza la segona fase de canvi a LED a l'enllumenat públic
26/10/2022Ja ha finalitzat la segona fase del canvi de l’enllumenat públic del municipi.
Consells dels Mossos d'Esquadra als robatoris en domicilis
27/10/2022Els Mossos d'Esquadra ens alerten sobre l'augment de possibles robatoris coincidint amb el proper canvi d'horari.
Acrobà cies d’èxit dels Falcons de Malla a Calldetenes
02/11/2022Dins la campanya dels dissabtes dinàmics , campanya que promou la regidora de Comerç, els assistents van poder gaudir de les acrobàcies dels Falcons.