Blanc Fest: la nova proposta jove de la Festa Major de Calldetenes
Aquest any, la Festa Major de Calldetenes estrena el Blanc Fest, una nova activitat pensada especialment per al jovent i que proposa combinar activitat física, sopar i música en una mateixa tarda-nit.
La proposta tindrà lloc el dissabte 12 de setembre i començarà a les 18 h amb la primera Caminada Jove de Calldetenes. Es tracta d’un recorregut de 7 quilòmetres, pensat per fer amb amics i començar la jornada de manera activa i divertida. 🚶♀️🚶♂️
Primera Caminada Jove
La caminada serà el punt de partida del Blanc Fest. Una oportunitat per sortir amb la colla, fer esport i gaudir del recorregut abans de continuar amb la resta d’activitats de la tarda.
A més, les persones participants rebran una samarreta del Blanc Fest, que donarà color i identitat a aquesta primera edició.
Sopar amb la colla
Un cop acabada la caminada, a les 20.30 h, arribarà el moment de recuperar forces amb un sopar d’hamburguesa.
La idea és compartir una estona tranquil·la amb la colla abans de donar pas a la part més festiva de la nit.
Festa amb DJ Nil
I a partir de les 22 h, la carpa es convertirà en l’espai de la festa. DJ Nil serà l’encarregat de posar música i animar la nit perquè el jovent pugui ballar, trobar-se amb els amics i gaudir de la Festa Major. 🎶🔥
Tot per només 5 €
El preu de l’activitat és de 5 € i inclou la Caminada Jove i el sopar.
Encara no t’hi has apuntat? No badis! Reuneix la colla, prepara la teva samarreta blanca i apunta’t al Blanc Fest!
Inscripcions: dsport.cat
18 h · Caminada Jove · 7 km
20.30 h · Sopar d’hamburguesa
22 h · Festa amb DJ Nil
5 € · Caminada + sopar