No té cap cost
-
Qualsevol ciutadà interessat.
També pots enviar la teva consulta a l’OAC per internet S'haurà de facilitar el model específic de comunicació de dades a enviar, subministrat des de l’OAC o que us podeu baixar d'aquesta pàgina. Aquest imprès haurà de contenir les dades de la persona que reclama i de l’empresa o persona contra la qual es presenta reclamació. Documentació justificativa (contracte de serveis, tiquet de compra, albarà, factura, rebut, publicitat, certificat de garantia, etiqueta, instruccions d’ús, etc.) que recolzi la vostra reclamació i les dades de l'empresa o persona contra qui voleu reclamar. La documentació haurà de ser facilitada a l'Ajuntament. Si la voleu enviar per correu electrònic, podeu enviar-la a freixamj@diba.cat Podeu trobar més informació sobre els vostres drets a: http://www.diba.cat/web/consum/publicacions
• A l’Oficina d’Atenció al Ciutadà, OAC (NOMÉS TRAMESA DE DADES). • A l’Oficina Mòbil de la Diputació (consulteu dates de la propera visita prevista a l’OAC). S'haurà de facilitar el model específic de comunicació de dades a enviar, subministrat des de l’OAC o que us podeu baixar d'aquesta pàgina. Aquest imprès haurà de contenir les dades de la persona que reclama i de l’empresa o persona contra la qual es presenta reclamació. A l'Ofici Mòbil els tècnics de la Diputació de Barcelona atendran als ciutadans en totes aquelles qüestions o dubtes relacionades amb l'àmbit dels drets dels consumidors, etiquetatge, i garanties de productes, compra i lloguer d'habitatges, serveis bancaris, assegurances, compra-venda de vehicles , serveis post-venda, compres fora d'establiment, serveis turístics, etc. Documentació justificativa (contracte de serveis, tiquet de compra, albarà, factura, rebut, publicitat, certificat de garantia, etiqueta, instruccions d’ús, etc.) que recolzi la vostra reclamació i les dades de l'empresa o persona contra qui voleu reclamar.
Tel: 93 8863105 ()