Oficina Municipal d'Informació i Defensa del Consumidor

Quan es pot sol·licitar: 2on divendres cada 3 mesos de 10:30 a 11:30 h a la plaça de l'església

Quin cost té:

No té cap cost

Quan es dóna resposta:

-

Qui pot sol·licitar-ho:

Qualsevol ciutadà interessat.

Canals de tramitació:

  • Presencial

    • A l’Oficina d’Atenció al Ciutadà, OAC (NOMÉS TRAMESA DE DADES). • A l’Oficina Mòbil de la Diputació (consulteu dates de la propera visita prevista a l’OAC). S'haurà de facilitar el model específic de comunicació de dades a enviar, subministrat des de l’OAC o que us podeu baixar d'aquesta pàgina. Aquest imprès haurà de contenir les dades de la persona que reclama i de l’empresa o persona contra la qual es presenta reclamació. A l'Ofici Mòbil els tècnics de la Diputació de Barcelona atendran als ciutadans en totes aquelles qüestions o dubtes relacionades amb l'àmbit dels drets dels consumidors, etiquetatge, i garanties de productes, compra i lloguer d'habitatges, serveis bancaris, assegurances, compra-venda de vehicles , serveis post-venda, compres fora d'establiment, serveis turístics, etc. Documentació justificativa (contracte de serveis, tiquet de compra, albarà, factura, rebut, publicitat, certificat de garantia, etiqueta, instruccions d’ús, etc.) que recolzi la vostra reclamació i les dades de l'empresa o persona contra qui voleu reclamar.

  • Telefònicament

    Tel: 93 8863105 ()

Darrera actualització: 19.01.2018 | 11:36