Voluntariat Ambiental i Social i Vibra a l'Estiu
El Punt jove organitza una reunió informativa per el Voluntariat Ambiental i Vibra.
El proper dia 6 de maig a partir de les 19h. hi haurà una sessió informativa dels dos projectes d'aquest proper estiu. El voluntariat ambiental i el projecte Vibra a l'estiu. La reunió serà al mateix Punt Jove.
Projecte voluntariat ambiental:
El Voluntariat Ambiental i Social, té una durada de 3 setmanes del 6 al 24 de juliol, de 9-13h. És un projecte comunitari totalment gratuït, amb places limitades. S'organitza conjuntament entre el servei de joventut i l'Espai Activa't de Calldetenes i l'àrea bàsica de salut de Santa Eugènia de Berga.
En aquesta edició es treballarà amb la creació d’un refugi climàtic a prop de la Plaça de la Roca, que constarà de:
* La plantació d’arbres i arbustos autòctons.
* La construcció d’una font amb la seva pròpia instal.lació d’aigua.
- Es muntarà i s’instal·larà una taula de fusta per a 8 persones per tal de promoure les trobades socials.
- Un equipament de calistènia per a la pràctica esportiva.
A més a més, el projecte compta amb tallers artístics: pastisseria, costura, dibuix, pintura i estampació.
Porjecte Vibra:
“Vibra a l'estiu” és un projecte de lleure per a joves que el servei de Joventut de l’Ajuntament de Calldetenes durà a terme durant dues setmanes del mes juliol. El projecte vol donar un espai per a la convivència entre joves i promoure el sentit de pertinença al municipi, treballant al mateix temps el benestar de tots i totes les participants.
La co-creació d’un projecte com el grup local de batucada i la pràctica en grup d’activitats d’aventura és la proposta d’activitats que es presentarà com a eix d’interès per al col.lectiu jove. Es calendaritzaran 6 jornades de formació musical a través d’una empresa especialitzada en la percussió Batiyaye i 4 jornades d’activitats d’aventura, amb l’empresa Anigami (escalada, cayac, curses d’orientació...)