La 5a Trobada de Clàssics de Calldetenes torna el 3 d’octubre
Calldetenes acollirà el proper dissabte 3 d’octubre la 5a Trobada de Clàssics de Calldetenes, una proposta que se celebrarà en el marc de la 14a Fira de la Mercè i que reunirà vehicles clàssics, cotxes, motos i aficionats al món del motor.
La trobada tindrà lloc de 8.30 a 13.30 h a l’avinguda Pau Casals, on els visitants podran gaudir d’una exposició de cotxes i motos clàssics i descobrir vehicles de diferents èpoques.
Durant la jornada també hi haurà servei de bar i es podrà participar en un esmorzar al Roser, a càrrec dels mateixos participants i a preu de cost.
La trobada és una oportunitat per als aficionats al motor i per a tots aquells que vulguin apropar-se a veure de prop vehicles històrics i models que formen part de la memòria automobilística.
La 5a Trobada de Clàssics se suma així al programa de la 14a Fira de la Mercè, que durant tot el dissabte 3 d’octubre oferirà activitats gastronòmiques, comercials, culturals i familiars arreu del municipi.