Calldetenes commemorarà la Diada amb música, cultura i reivindicació

Dilluns, 8 de setembre de 2025

Calldetenes viurà aquesta setmana els actes de commemoració de la Diada Nacional de Catalunya, que combinaran cultura popular i reivindicació.

El dimecres 10 de setembre, a les 19 h, tindrà lloc la Marxa dels Vigatans, amb sortida des de la plaça Onze de Setembre.

L’endemà, dijous 11 de setembre, la plaça Onze de Setembre serà l’escenari central dels actes institucionals i culturals. A partir de les 11 h, hi haurà l’actuació dels Grallers dels Sagals d’Osona, seguida de l’ofrena floral, el parlament institucional, l’actuació de les Veus de Calldetenes i sardanes amb música enregistrada.

Finalment, a les 14 h, des de la mateixa plaça, sortirà el bus cap a Barcelona per assistir als actes de la Diada a la capital catalana.

Darrera actualització: 8.09.2025 | 08:25