Estudi mercat setmanal

La Diputació de Barcelona ha presentat un estudi sobre la configuració i distribució del mercat de venda no sedentària, amb l’objectiu de millorar-ne l’organització i l’experiència dels usuaris. L’informe també dona suport a l’estratègia comercial municipal, reforçant les accions per impulsar el comerç local i dinamitzar l’activitat econòmica del poble.

Estudi d’idoneïtat sobre la configuració i distribució del mercat de venda no sedentària de Calldetenes
Aquest estudi analitza en profunditat l’organització actual del mercat de venda no sedentària del municipi, amb l’objectiu d’avaluar-ne l’eficiència, l’accessibilitat i la coherència amb les necessitats comercials i socials de la població. L’informe proposa millores per optimitzar la distribució de les parades, la mobilitat i l’experiència tant de venedors com de visitants.

Suport a l’estratègia comercial de l’Ajuntament de Calldetenes
El treball dona també suport a l’Ajuntament en la definició i consolidació de la seva estratègia comercial, aportant recomanacions per reforçar l’activitat econòmica local, impulsar el comerç de proximitat i potenciar el mercat com a espai dinamitzador del municipi.

Darrera actualització: 26.11.2025 | 09:02