Consell municipal del teatre de Calldetenes

L'Auditori Teatre de Calldetenes ofereix cada semestre a la comarca una programació estable, dissenyada des de la regidoria de Cultura amb el suport del Consell Gestor de l’Auditori Teatre. Aquest òrgan és integrat per una quinzena de persones provinents de diversos àmbits del món cultural i que resideixen a Calldetenes o estan vinculades amb el municipi. Hi són representades les diverses disciplines en arts escèniques, així com els sectors que poden integrar-se en la programació de l’equipament: música clàssica i moderna, teatre, cinema, joventut, literatura, dansa, educació, ciència ...

La funció designada al  Consell Gestor és la d'oferir assessorament i propostes per a una programació estable, així com cicles, mostres i festivals, o altres propostes que puguin anar sorgint en el transcurs del temps. L’ajuntament calldetenenc és responsable de la contractació dels espectacles, així com de tota la gestió tècnica de la programació.

Darrera actualització: 18.01.2018 | 17:58