Formació per a empreses i comerços en eines digitals: Facebook i Whatsapp
Aquesta formació, subvencionada per la Diputació de Barcelona, té com a objectiu oferir una formació per aprendre en profunditat tant la part tècnica com la referent a la comunicació per poder utilitzar amb èxit WhatsApp i Facebook en els negocis dels participants. Al capdavant de les sessions hi haurà l’enginyer de Telecomunicacións i Coach Professional Emili Rodriguez. Està dirigida a comerços, persones emprenedores, empresàries (autònoms i pimes) que tinguin un projecte o una idea empresarial. Les sessions es realitzaran els dies 28 i 30 de novembre i 5, 12 i 14 de desembre de les 20:15h a les 22:45h al Punt Jove, plaça Armand Quintana s/n i es recomana portar portàtil si s’està en possessió d’un.
Aquest curs consta de places limitades, pel què les inscripcions es faran per ordre d’arribada de les sol·licituds d'inscripció.
Per a inscriure’s cal enviar un correu a aciscalldetenes@gmail.com (si s’és membre de l’Associació de Comerciants) o bé a ajcalldetenes@gmail.com amb les dades següents:
- Nom i Cognom
- DNI
- Municipi
- Empresa o Entitat
- Telèfon de contacte
- Adreça electrònica
TEMARI
- Experiències inspiradores de marketing, atenció a l’usuari en negocis i organitzacions amb WhatsApp. Configuració de totes les opcions, funcionament avançat i recomanacions.
- Com hem de comunicar per WhatsApp professionalment, segmentació de clients i llistes de difusió amb missatges de valor.
- El poder de les imatges / vídeos.
- Trucades i videoconferència per comunicar-nos amb els nostres clients. Quan pot ser una bona idea.
- Darreres novetats de WhatsApp aplicables a idees de negoci.
- WhatsApp en tablet o mòbil només amb Wifi i per WhatsApp Web des de PC. Com fer-ho? Què m'aporta?
- Aplicacions externes de pagament: CallCenters i enviaments massius.
- El poder les paraules, la comunicació visual i emocional per aconseguir més engagement amb els nostres fans i clients.
- Com treballen les grans marques, empreses i organitzacions a Facebook. Què podem aprendre d'elles.
- Continguts que valoraran els nostres fans. Què tenir en compte.
- Migració de perfils personals a pàgines professionals i fusions entre pàgines.
- Configurar adequadament una pàgina de Facebook.
- Vies sense cost per a promocionar la nostra pàgina de Facebook.
- Publicar de forma atractiva per a l'usuari. Repàs a les darreres novetats.
- La utilització efectiva del vídeo a Facebook i de les transmissions en directe.
- Com conèixer l'hora de més audiència de la nostra pàgina per programar posts.
- Gestionar permisos de la pàgina per delegar la seva gestió a una altra persona sense perdre el control.
- Quins errors no podem cometre? Com solucionar una crisi social media?
- Instal·lar aplicacions que permetin millorar l'experiència dels nostres fans.
- Concursos i promocions.
- Edgerank en que ens afecta. Darrers canvis i novetats.
- Realitzar publicitat segmentada amb Facebook a llocs i públic concret segons les nostres necessitats.